Silne pozycje marek ATLAS i GIPSAR

15 grudnia 2011 r. został opublikowany ranking najcenniejszych polskich marek, który jest rokrocznie przygotowywany przez dziennik "Rzeczpospolita". W prestiżowym zestawieniu, w kategorii produktów niespożywczych, znalazły się marki ATLAS i GIPSAR.

Silne pozycje marek ATLAS i GIPSAR

W rankingu uwzględniono kilka klasyfikacji. W przypadku mocy (siły), wyróżniono 154 marki. ATLAS znalazł się na 62. miejscu, zajmując w kategorii produktów niespożywczych 12. miejsce,. a GIPSAR 25. pozycję. Weryfikując siłę marki, sporządzono także minirankingi 60 polskich brandów, które osiągnęły najlepsze oceny w odniesieniu do poszczególnych wskaźników składających się na siłę marki.

ATLAS zajął następujące miejsca: priorytet w świadomości - 22., postrzegana jakość - 34., najczęściej wybierane marki i lojalność klientów - 38. oraz prestiż - 41. miejsce. W generalnym rankingu "Rzeczpospolitej" ujęto, według wartości, 330 polskich marek. Marka ATLAS zajęła 82. pozycję. Jej wartość wyceniono na 150 mln zł. Marka GIPSAR, również należąca do producenta chemii budowlanej - Grupy Atlas, znalazła się na 185. miejscu, z wyceną 51,7 mln zł.

Najcenniejszą polską marką, po raz piąty z rzędu, został Orlen, wyprzedzając PKO Bank Polski i PZU. Tegoroczną, ósmą edycję rankingu przygotowała redakcja gazety, we współpracy z firmami AC Nielsen i Acropolis Advisory.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką Grupy Atlas, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcie: Grupa Atlas

Komentarze

FILMY PRZESŁANE PRZEZ FIRMĘ
FILMY OSTATNIO DODANE
PRODUKTY FIRMY
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT