Nowy system identyfikacji wizualnej Grupy Paradyż

Wsłuchując się w gusta swoich klientów oraz podążając za zmieniającymi się trendami w designie, Grupa Paradyż postanowiła wprowadzić nowy system identyfikacji wizualnej. Jest on połączeniem historii oraz nowoczesnego stylu. Odświeżone logotypy dla firmy  zaprojektowała Agencja Brand Nature Access we współpracy ze światowej sławy designerem - Januszem Kaniewskim.

Nowy system identyfikacji wizualnej Grupy Paradyż

Obecna na rynku od ponad 22 lat Grupa Paradyż zajmuje się produkcją płytek ceramicznych, dzięki którym klienci w blisko 40 krajach na świecie cieszą się pięknie zaaranżowanymi wnętrzami. Firma, od początku swojego istnienia, kładła duży nacisk na rozwój połączony z innowacyjnością produktów, najwyższą jakością oraz nowatorskim designem. Podejście to uczyniło Grupę Paradyż jednym z liderów krajowego rynku ceramicznego.

"Nowe logotypy są odzwierciedleniem pozytywnych i dynamicznych, wciąż dokonujących się zmian w naszej firmie oraz wyrazem wartości, jakimi się kierujemy. Symbolizują one także mocną pozycję firmy na polskim rynku oraz jej bogatą ofertę" - mówi Paweł Łuczka, Prezes Zarządu Grupy Paradyż i dodaje: "Jestem przekonany, że zmiana naszej identyfikacji wizualnej wpłynie na większą rozpoznawalność firmy. Mam też nadzieję, że klienci i specjaliści z branży ceramicznej obdarzą, dzięki tej zmianie, Grupę Paradyż oraz jej produkty jeszcze większym zaufaniem."

Przetarg na nową identyfikację wizualną dla Grupy Paradyż wygrała agencja brandingowa BNA (Brand Nature Access), która działa na rynku od 2001 r., a jej domeną jest identyfikacja wizualna, czyli design brand identity oraz corporate identity. Wraz ze zmianą wizerunku, zaplanowano również wielokanałową kampanię informacyjną.

"Przystępując do realizacji kampanii dla Grupy Paradyż, doszliśmy do wniosku, że słowo Paradyż samo w sobie ma wielki potencjał markowy. Wiedzieliśmy, że nowe logotypy muszą być "modowe" i posiadać elementy luksusu oraz klasy - tego co nazywa się w trendach "massclusivity", a co określiliśmy jako looks great" - mówi Mariusz Przybył, Wiceprezes Zarządu, współwłaściciel firmy BNA.

Agencja BNA do współpracy nad nowy wizerunkiem Grupy Paradyż zaprosiła Janusza Kaniewskiego, jednego z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, który jest wykładowcą Istituto Europeo di Design w Turynie i Royal College w Londynie. Jest on także współzałożycielem międzynarodowego studia projektowego Kaniewski Haute Design.

"Projekt nowych logotypów Grupy Paradyż nie powstał w studio ani biurze. Powstał po długim spacerze nad rzeką. Inspiracją tutaj była pewna intymność kontaktu człowieka i przyrody. Na ten projekt złożyły się trzy podstawowe żywioły: ziemia, ogień, woda oraz dotyk ciała człowieka wraz ze świadomością, że wytwarzanie ceramiki jest jedną z najbardziej antycznych umiejętności ludzi. Polega ona na odebraniu ziemi naturalnych pierwiastków i poprzez przetworzenie ręką człowieka wydobycie przyjemności. Słowo Paradyż potrzebowało oprawy graficznej, która będzie właśnie opowiadała o tych podstawowych pierwiastkach" - stwierdził Janusz Kaniewski.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Ceramika Paradyż, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcie: Grupa Paradyż

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT