ATLAS uhonorowany tytułem Superbrands

Podczas uroczystej Gali Finałowej VII edycji Superbrands, firma ATLAS została uhonorowana tytułem Superbrands i Business Superbrands oraz otrzymała specjalną nagrodę wyróżniającą polskie marki - Superbrands Created in Poland.

ATLAS uhonorowany tytułem Superbrands

Gala Finałowa VII edycji Superbrands, która odbyła się 5 kwietnia 2013 r. zgromadziła przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich. Marek o wysokiej rozpoznawalności i wyjątkowym, silnym wizerunku, odbieranych bardzo pozytywnie i polecanych nie tylko przez konsumentów, ale i niezależnych ekspertów branżowych.

W tegorocznej, siódmej już edycji, nagrody zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania na niespotykanej dotąd w Polsce próbie liczącej 15 tyś. respondentów. To oni zdecydowali m.in. o tym, że ATLAS, znalazł się wśród nagrodzonych. Nie był to jednak koniec nagród dla łódzkiej firmy. ATLAS znalazł się w gronie uhonorowanych tytułem Supebrands Created in Poland. Jest to wyjątkowe wyróżnienie dla marek będących owocem polskiej myśli brandingowej.

Cieszy nas ogromnie, że organizatorzy Superbrands docenili markę ATLAS, jej siłę i polskość. A polskość jest tym, co firma ATLAS zawsze podkreślała. Cieszy mnie też, i to chyba najbardziej, że o przyznaniu tytułu zadecydowali konsumenci, nasi klienci, dla których tworzymy i do których kierujemy nasze produkty. To dla firmy takiej, jak nasza, największa nagroda, mówił Jacek Michalak, wice-prezes firmy ATLAS.

Statuetkę Superbrands i Business Superbrands oraz dyplom Superbrands Created in Poland odebrał w imieniu firmy ATLAS dr inż. Jacek Bik - Kierownik Grupy Produktowej Ściany i Dekoracje. Nagrody wręczyła Nina Kowalewska-Motlik, CEO firmy New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce. ATLAS znalazł się w grupie nagrodzonych marek takich jak: Dr Irena Eris, Vistula, Nałęczowianka czy Wedel.

Superbrands Ltd. to organizacja działająca w 87 krajach na świecie, powołana w Wielkiej Brytanii w 1994 r. Wybiera i honoruje najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach na drodze niezależnych badań i/lub w ramach oceny dokonywanej przez Rady Marek. W jej skład wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Przez kilkanaście lat istnienia organizacji, tytuł Superbrands stał się na całym świecie rozpoznawalnym symbolem sukcesu marki.

źródło i zdjęcie: Atlas

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT