Polbruk motywuje młodych projektantów oraz wspiera proces rewitalizacji miast

W Ciechocinku, podczas Koncertu Tenorów, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród kończąca uruchomiony w 2012 r. konkurs "Kierunek Ciechocinek", którego organizatorem była firma Polbruk S.A. i Gmina Miejska Ciechocinek.

Polbruk motywuje młodych projektantów oraz wspiera proces rewitalizacji miast

Młodzi designerzy, w tym studenci architektury, budownictwa, inżynierii lądowej oraz kierunków pokrewnych, stanęli w 2012 r. przed wyzwaniem stworzenia rzeczywistego projektu przestrzeni miejskiej w Ciechocinku. Zadanie wymagało uwzględnienia materiałów z kolekcji Polbruk. Dla ułatwienia, każdy uczestnik miał możliwość skorzystania z katalogu produktów firmy Polbruk oraz biblioteki CAD, znajdujących się na stronie www.polbruk.pl. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 20 prac nadesłanych z uczelni z różnych regionów Polski. Zwycięski projekt zostanie niebawem zrealizowany przez Gminę Miejską Ciechocinek.

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 12 lipca 2013 r., laureaci odebrali nagrody i wyróżnienia z rąk Pana Aleksandra Szyszko, Prezesa Zarządu Polbruk S.A. oraz Pana Leszka Dzierżewicza, Burmistrza Ciechocinka. Pierwsze miejsce zajęli - Radosław Kielak i Paweł Wyżyński - studenci V roku Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, drugie - Natalia Moskalik i Małgorzata Kujawska - studentki Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, trzecie - Weronika Krauze i Kacper Kępiński - studenci Politechniki Krakowskiej, czwarte - Michał Kucharski - student Politechniki Śląskiej w Gliwicach oraz piąte - Małgorzata Chamera i Rafał Mgłosiek - studenci Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

Organizacja zakończonego sukcesem, tak dużego przedsięwzięcia, nie byłaby możliwa, gdyby nie wieloletnia, ścisła współpraca naszej firmy z Gminą Miejską Ciechocinek. Kampania "Kierunek Ciechocinek" to przede wszystkim chęć wspierania i edukowania przez Polbruk młodych talentów w dziedzinie projektowania i zagospodarowania przestrzeni miejskich, promowania i budowania świadomości marki wśród przyszłych architektów. To również swoisty wkład naszej firmy w podnoszenie atrakcyjności terenów miejskich, gdzie kostka marki Polbruk stanowi estetyczne wykończenie najbardziej reprezentacyjnych punktów polskich miejscowości, podsumowuje Aleksander Szyszko, Prezes Zarządu Spółki Akcyjnej Polbruk.

źródło i zdjęcia: Polbruk

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT