Elżbieta Szydłowska z Baltic Wood Osobowością Marketingu Roku 2015 w kategorii Wysoka Efektywność na Rynkach Międzynarodowych

Elżbieta Szydłowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu firmy Baltic Wood, polskiego producenta warstwowych podłóg drewnianych, w ramach konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 organizowanego przez Mediarun, otrzymała główną nagrodę i tytuł Osobowość Marketingu Roku 2015 w kategorii Wysoka Efektywność na Rynkach Międzynarodowych.

Elżbieta Szydłowska z Baltic Wood Osobowością Marketingu Roku 2015 w kategorii Wysoka Efektywność na Rynkach Międzynarodowych
Elżbieta Szydłowska - Baltic Wood

Elżbieta Szydłowska pokonała m.in. dyrektorów Renault, Sunreef Yachts i NAC. Ponadto była nominowana w aż czterech kategoriach - w tym dodatkowo w kategoriach: Grand Prix, Wysoka Efektywność Sales & Marketing Director oraz Firma z budżetem do 10 mln PLN.

W laudacji 43 osobowe Jury, złożone z Prezesów i Dyrektorów - liderów kilkudziesięciu międzynarodowych i polskich firm z różnych branż - podkreśliło fakt, że podłogi Baltic Wood są sprzedawane do 52 krajów świata, co stanowi ponad 85% całości sprzedaży, są komunikowane w niekonwencjonalnym połączeniu z modą oraz promują wyjątkowe wzornictwo, za co uzyskały wyjątkową w skali światowej nagrodę Red Dot Design Award. Podkreślono także szczególną odwagę w realizacji międzynarodowej strategii.

Ogłoszenie wyników odbyło się 7 czerwca na uroczystej Gali Finałowej, podczas corocznego spotkania liderów marketingu i sprzedaży Marketing Summit 2016, w ICE Kraków w Krakowie.

To już szósta edycja konkursu organizowanego przez Mediarun - wydawcę jednego z wiodących portali poświęconych mediom i marketingowi - integrującego środowisko marketerów w Polsce. Główną ideą konkursu jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu a od niedawna również sprzedaży, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT