"Szpalty Roku 2017" - Śnieżka z podwójnym złotem

Dodano: piątek, 09 czerwca 2017 10:20

Trendbook "Trendy Śnieżki 2017" i magazyn wewnętrzny "W kolorze" zajęły najwyższe miejsca na podium w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie Power of Content Marketing Awards "Szpalty Roku 2017", którego celem jest upowszechnianie wysokich standardów wśród projektów content marketingowych.

"Trendy Śnieżki 2017" zostały nagrodzone Złotymi Szpaltami w kategorii "Content marketing - branża budowlana/home&garden". Jury doceniło aktualny trendbook Śnieżki za przejrzystość opracowania graficznego. Wydawany co roku katalog jest dla klientów doskonałym źródłem inspiracji w zakresie modnych i funkcjonalnych rozwiązań kolorystycznych w aranżacji domu.

Z kolei magazyn wewnętrzny Śnieżki "W kolorze" zdobył pierwsze miejsce w kategorii "Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egzemplarzy". Zdaniem jury pismo łączy energetyzującą szatę graficzną z treściami o pracownikach i dla pracowników oraz prezentuje interesującą kulturę organizacyjną.

Obydwa laury to dla nas duże wyróżnienie i jednocześnie docenienie starań, jakie w Śnieżce przykładamy do dbałości o estetykę wszystkich tworzonych publikacji. W przypadku magazynu wewnętrznego "W kolorze" nagroda cieszy tym bardziej, że docenia nie tylko szatę graficzną, lecz także samą zawartość pisma. Należy podkreślić, że treści te są w całości dziełem naszych pracowników i to właśnie naszemu zespołowi redakcyjnemu należą się największe wyrazy uznania, komentuje Aleksandra Małozięć, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej Śnieżki.

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 6 czerwca br. w Warszawie. Jury, oceniające wszystkie prace, składało się z ekspertów w dziedzinie marketingu, public relations, fotografii, infografiki czy dziennikarstwa. W gronie tym znaleźli się: Jacek Wasilewski, Agata Lipiec, Monika Sońta, Elżbieta Wojciechowska, Rościsław Szwedow, Paweł Tkaczyk, Jacek Piotrowski i Artur Maciorowski.

źródło i zdjęcie: Śnieżka