Złoty Laur Konsumenta 2018 w dwóch kategoriach dla Tikkurila

Dodano: wtorek, 29 maja 2018 14:43
Złoty Laur Konsumenta 2018 w dwóch kategoriach dla Tikkurila

Laur Konsumenta to ogólnopolski konkurs, który ma na celu zbadanie opinii konsumentów i wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek spośród poszczególnych kategorii. Nagrody przyznawane są na podstawie liczby głosów oddanych w sondażach telefonicznych i internetowych. W każdej z kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 1000 osób.

Tikkurila po raz kolejny z rzędu została nagrodzona najwyższym wyróżnieniem w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta.

Tym razem marka Tikkurila otrzymała złote godło w dwóch kategoriach: "Farby", a także "Impregnaty oraz lakiery do drewna".

"Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty w pełni odpowiadały potrzebom klientów. Dlatego to podwójne wyróżnienie, które zostało przyznane głosami samych konsumentów, jest dla nas cennym uhonorowaniem naszych wysiłków i potwierdzeniem właściwego kierunku działań. Cieszy fakt, że w tym roku otrzymaliśmy złoto - nie tylko w kategorii farb, ale i produktów do drewna. Tym bardziej, że w zakresie ochrony i dekoracji powierzchni drewnianych mamy do zaoferowania wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań" - mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.

źródło i zdjęcia: Tikkurila Polska S.A.

Firma Tikkurila