Enea Ironman 70.3 Gdynia z firmą WIŚNIOWSKI

Dodano: czwartek, 16 sierpnia 2018 06:21
Enea Ironman 70.3 Gdynia z firmą WIŚNIOWSKI

Jedno z najważniejszych wydarzeń triathlonowych w Polsce to ENEA IRONMAN 70.3 Gdynia. W tegorocznych trzydniowych zmaganiach udział wzięło ponad 4 tys. sportowców z Polski i zagranicy. Firma WIŚNIOWSKI jako jeden z głównych partnerów wydarzenia przygotowała specjalną strefę aktywności - w ramach projektu Be The Winner.

Stoisko było czynne przez cały weekend na plaży miejskiej w Gdyni. Z atrakcji skorzystać mógł każdy. Tłumnie zbierali się mieszkańcy trójmiasta i okolic, a także rodziny startujących zawodników. Dzięki niesamowitej energii towarzyszącej wydarzeniu oraz sprzyjającej pogodzie, atrakcje przygotowane przez firmę cieszyły się zainteresowaniem.

W sobotę do strefy WIŚNIOWSKI przybył gość specjalny - aktor, triathlonista Krzysztof Wieszczek, ambasador projektu Be The Winner. Na spotkaniu nie zabrakło fanów aktora. Była to idealna okazja do zdobycia autografu, zrobienia zdjęcia czy wspólnej rozmowy. Jednak to nie wszystko. Dla miłośników kina firma WIŚNIOWSKI przygotowała kino letnie na plaży. Specjalnie stworzona strefa z wygodnymi leżakami sprawiła, że na sensie zjawiły się tłumy.

Firma WIŚNIOWSKI na swoim stoisku zadbała również o typowo sportowy akcent. Odwiedzający mieli możliwość wypróbowania swoich sił na skimboardzie. Ten sport wodny polegający na jeździe, a właściwie na ślizgu na desce po fali lub płytkiej wodzie, zaczyna się cieszyć dużą popularnością w Polsce. Widać to było po zwolennikach wodnych przygód, którzy bardzo chętnie korzystali z atrakcji. W strefie relaksu nie zabrakło także zabaw dla najmłodszych. Przygotowane zostały gigantyczne klocki, z których dzieci z finezją budowały różne konstrukcje.

Aby uwiecznić i pozostawić w pamięci czas spędzony na Enea Ironman 70.3 Gdynia na stoisku WIŚNIOWSKI Be The Winner znalazła się również duża ścianka do fotografowania. Odwiedzający mogli zrobić sobie zdjęcia, a następnie wrzucić je do mediów społecznościowych. Każdy fan otrzymał od marki firmowe gadżety idealne dla sportowców.

źródło i zdjęcie: Wiśniowski