Sukces kwartalnika "W kolorze" firmy Śnieżki w Konkursie Biuletynów Firmowych

Dodano: czwartek, 04 października 2018 11:17
Sukces kwartalnika

Magazyn wewnętrzny Śnieżki „W KOLORZE” zdobył drugie miejsce w 18. edycji ogólnopolskiego Konkursu Biuletynów Firmowych 2018. W stosunku do ubiegłego roku Śnieżka zaliczyła awans, zdobywając aż 180,55 na 200 pkt.

Kwartalnik „W KOLORZE”, wyróżniony drugim miejscem w kategorii „Publikacje drukowane, biuletyn wewnętrzny”, od lat jest tworzony w zgodzie z najwyższymi standardami merytorycznymi i graficznymi - począwszy od założeń redakcyjnych, przez format magazynu, dobór i prezentację treści, aż po dbałość o poprawność i atrakcyjność językową.

Po raz kolejny praca zespołu redakcyjnego Śnieżki została doceniona przez wymagające jury.

- To ogromne wyróżnienie dla wszystkich redaktorów naszego magazynu, którzy z dużym zaangażowaniem podchodzą do przygotowania zawartości merytorycznej każdego numeru, jak i agencji WORKROOM Group, odpowiedzialnej za część graficzną projektu. Cieszymy się, że nasze starania ponownie zostały docenione przez profesjonalistów z branży, to ogromna dawka motywacji do dalszej pracy - mówi Dominika Kurzawa, specjalista ds. komunikacji FFiL Śnieżka SA.

MAGAZYN WEWNĘTRZNY "W KOLORZE" FIRMY ŚNIEŻKA

„W KOLORZE”, którego adresatem są pracownicy firmy Śnieżki, ukazuje się raz na kwartał.

Magazyn w atrakcyjny, przystępny sposób opisuje aktualności z życia firmy w obszarze odnoszonych sukcesów, inicjatyw społecznych czy nowych produktów.

Kwartalnik zawiera ponadto część lifestyle’ową bogatą w praktyczne porady, ciekawostki i pomysły na spędzanie wolnego czasu.

O KONKURSIE BIULETYNÓW FIRMOWYCH

Konkurs Biuletynów Firmowych jest organizowany przez agencję Agape Custom Publishing od 2001 r. Jego ideą jest wyłanianie i nagradzanie najbardziej profesjonalnych i najskuteczniej docierających do odbiorców projektów multimedialnych oraz custompublishing’owych.

Jury wyróżnia projekty, które reprezentują najwyższe standardy w doborze narzędzi dziennikarskich, graficznych, edytorskich czy wizualnych, będące przykładem dla innych firm, w jaki sposób można prowadzić skuteczną politykę informacyjną.

Patronem medialnym Konkursu Biuletynów Firmowych jest PRoto.pl. Ponadto konkurs wspiera wiele niezależnych instytucji, firm i mediów, m.in. Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu czy Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej.

Źródło i fot.: ŚNIEŻKA