Kampania "Waga Argumentów" Armatury Kraków

Dodano: poniedziałek, 22 października 2018 09:38
Kampania

Kampania "Waga Argumentów" Armatury Kraków jest skierowana do instalatorów. Firma zważyła i porównała masę swoich zaworów i drugiej najpopularniejszej marki w Polsce, pokazując, że produkty KFA są od 8,9 do 48,4 proc. cięższe. W ramach akcji ulepszono również uchwyty i zapewniono 5-letnią gwarancję.

- Instalatorzy, będący głównymi odbiorcami produkowanych przez nas zaworów, to silnie niezależna grupa kierująca się przede wszystkim swoją wiedzą i zdrowym rozsądkiem.

- Dlatego w adresowanej do nich najnowszej kampanii odwołujemy się do bardzo namacalnych, potwierdzonych argumentów. Jakość naszych produktów widać wprost na wadze - mówi Damian Muniak, product manager segmentów Technika Grzewcza, Instalacje Sanitarne i Gazowe Armatury Kraków.

Dodatkowo w ramach akcji „Waga Argumentów” ulepszono konstrukcję motylka dźwigni zaworów, by eksploatacja była wygodniejsza. Ofertę uzupełnia 5-letnia gwarancja z bezpłatną wymianą i instalacją zaworu w przypadku usterki.

Źródło i zdjęcie: Armatura Kraków